lila321 39+0 bugün doktorum çatı muayenesi yaptı kemiklerim basıkmış ve bebeğin kafası yeteri kadar inmemiş normal doğumun çok zor olacağını söyledi pazartesi sabah sezeryan oluyorum. Şimdiye kadar normal olacak diye hazırlık yaptım. Sezeryan da farklı olarak ne gerekir sonrası ve öncesinde önerilerinizi bekliyorum ☺️
Havvaoz lila321 1 hafta önce doğum yaptım sezeryanla , kahve al bol bol ben çok içtim hiç ağrım olmadı mutlaka depend al kurtarıcı 1 gecelik 2 pijama koy Üstünü giydirip çıkarırken leke olabilir , ve sakin ol sakın panikleme 💕💕
ideemirel lila321 depend ve kesinlikle süt sağmak icin pompa benim daha 3 haftam varken iki gün önce doğurdum her şeyim normal olarak hazırlanmışken süt sağma pompam yoktu döne döne onu aradık pijamadansa gecelik daha fazla kullanılırsin çünkü eğilip kalkman zor olur korkulacak da hicbir şey yok ilk bı gün her doğumda olduğu gibi ağrılı geçer diğer günler rahattır Allah hepimizin bebeklerini bize bağışlasın
Mesutnur15 Valizin ayni degisen bir durum yok korkulacak hic bir durum yok sezeryan sonra belli bir saatten sonra ayaga kaldiriyorlar ne kadar yürürsen o kadar cabuk iyileşirsin
lila321 Havvaoz çantamda hepsi hazırdı kahve sanırım baş ağrısı içinmiş onu alıcam bir de hemşire kayısı kompostosu dedi
lila321 ideemirel pompa almadım aslında aklımda bebeği bırakıp çalışacağım için elektrikli almayı düşündüm sonra sütüm gelmez diye korktum boşa gider diye almadım sonra almayı düşünüyordum siz hangi marka aldınız bi lansinoh baktım güzel gibi kullanan birini duymadım ama. Geç olmadan alayım bari bi tane
ideemirel lila321 Lansinoh güzel evet ama ben wee babyin gogus pompası tirle diye bı ürünü var onu aldım manuel göğüs pompası da aldım ama boşa almışım dediğim ve elektrikli olan göğüsümü çok iyi çekiyor