Kızlar İkizlerime hamileyim. 19 haftalık olduk bugün.
Sabah detaylı ultrasonum vardı.
Bebeğimin birinin kalbinde parlaklık gördü.
Diğer bebeğimde ise beyninden sıvı olması gerekiyormuş. Bu haftalarda görmemiz gerekiyordu dedi. Ultrasona göre 18,5 haftalıksın dedi.
Önemli sorunlar değil haftaya tekrar gel. Ona göre karar verelim ne yapacağımıza dedi.
İkili tarama testimi sordu. Temiz çıkmıştı dedim. Dörtlü tarama testi sonucum henüz çıkmamış.
Moralim çok bozuldu.
Aranızda yaşayan var mı? Bunların çözümü var mı? Çok korkuyorum birşey olacak diye.