mommy2 Arkadaşlar merhaba aclik kan şekeri 95 50 mg glikoz şurubu içtim 1 saat sonra ölçtüler. O da 137 çıktı. Sizce nasıl ?
EdaYade mommy2 yanlış hatırlamıyorsam değerleri iki değerinizde sınırda çıkmış sanırım açlık 95 tokluk 140 oluyordu
Alse35 EdaYade benimde açlık 102.5 1. saat 202.7 2. Saat 146.8 çıktı diyet uygulayıp günlük ölçüm yapacakmışım çok anladığım konular değil ama benim değerlere göre bayaa düşük değerlerin sorun olacağını sanmıyorum inşallah da olmaz 😇
EdaYade mommy2 yok tokluk olarak geçmiyor canım ama yine de hatırladığım kadarıyla o değerinde sınırı 140 dı sizin değerleriniz tahminimce sınır da