Zeliiiss Ya bende post paylaştım ama geri dönüş pek olmadı. Bende yeni şehir hastanesine gitmeyi düşünüyorum ama nasıl ortamı, ilgileri falan. 35. Haftadayım takipte olduğum hastane normalde mamakta, burası da yakınmış ama nasıl merak ettim arıyorum ulaşamıyorum da