Cutemomy Hanımlar 5 gundur ovülasyon testi cift koyu cizgi çıkıyor. 29 günde 1 adet oluyorum. bugün adet başlangıcının 15.günü. Çatlama olmuş olsa çift ve koyu olmazdı dimi?testte çatlama olduğunun belirtisi tek çizgi olması mı? Çatlama problemim mi var acaba? Bu konuda bilgi verebilir misiniz?https://www.hizliresim.com/oq612nt T daha koyu olan
Cananyildiz Cutemomy tüm testleri ilk 10 dk cek cnm bde testlern hepsini ykle bu şekliyle anlaşlmaz. T braz silik görünyo
Nehir-Poyraz Cutemomy ikincide oluyo yine ama yumurtlamaya göre silik oluyo bu çatlama gibi ama yumurtlama oldumu olacakda ondan mı böyle bilemeyiz hepsini sıraya koyup atman lazım
Cutemomy Nehir-Poyraz [url=https://www.hizliresim.com/i82ca1t][img]https://i.hizliresim.com/i82ca1t.jpg[/img][/url]
Nehir-Poyraz Cutemomy canım resim bulunamadı diyor tekrar koysana linkini sonu karışmış biraz ondan açmadı sanırım
Nehir-Poyraz Cutemomy canım yumurtlama olmuş sen bugün yarın ve sonraki günü değerlendir inşallah güzel haberler alırsın