Merhabalar , özellikle sabah kalktığımda iç karnımda kasılma çekilme gibi özellikle kasıklarıma doğru ağrı hissediyorum , bazen bir damla kan geliyor , doktorum endişelenecek bişey yok dedi ama içim rahat etmiyor buna benzer şeyler yaşayan oldu mu ? 20 haftalık oldum , acaba rahim ya da plesenta büyümesinden mi kaynaklanıyordur ?