Hayırlı günler arkadaşlar ben 11+3 hamileyim bulantılarım çok oluyor diye dün doktoruma söyledim o da prilam yazdı gece 2 tane iç yatmadan önce dedi merak ettiğim etkisi diğer geceye kadar sürüyor mu ilacın gece içmiştim 2 tane çok şükür şuan iyiyim ama ben normal de akşamları istifra ediyorum etkisi sürer mi sizce geceye kadar ilacın