-PembePapatyam- Size şuan sımsıkı sarılmak istiyorum.🥺 Rabb’im sabır versin 🤲🏻 alttan ilaç veriyorlar, birde dil altı hapı veriyorlar. 17. Haftada doğurdum bende oğlumu maalesef. Daha sonra suyunuz falan gelicek birden korkmayın ama lütfen 🙏🏻 Duruma göre geç doğurursanız 2 3 defa daha ilaç veriyorlar. Benim 3′te yatisim yapildi, gece 1′de doğurdum. Zaten suyunuz geldikten sonra süreç daha hızlı ilerliyor. Çok geçmiş olsun 🥺 sormak istediğiniz herşeyi sorun lütfen çekinmeyin 🙏🏻