Kızlar merhaba daha önce de post açmıştım, 2-3 gündür karın bölgemde kaşıntım var diye.
bugün karaciğer enzimlerinde baktırdım.
AST 17
ALT 15 normal çıkmış fakat
ALP değeri yüksek 124 çıkmış.
bu şekilde sorun yaşayan var mı? Nette erken doğum falan olabilir yazıyor, endişe ediyorum 😞