Hanife16 Merhaba kızlar bugün normalde regli günüm ama daha henüz gelen giden yok ama bel agrım bide şişkinlik var hamılelik belirtisi olabilir mi ?
Prensesiminyolculugu Hanife16 canım normalde de adet olacağın zaman bel ağrısı oluyormuydu ? Bu sefer farklı mı hissediyorsun yani ona göre bir test alıp yapsan daha net olur senin için
Beyzamutluu Hanife16 daha bugünse erken. Adetin 5 gün geciksin en az. Ondan sonra test yap. Yoksa doğru sonuç vermez.
Hanife16 Prensesiminyolculugu yok hayir normalde adet olmadan 2 gün önce kasıklarm ağrımaya başlıyordu ama şuan belimde agrı var ve şişkinlik mevcut
Prensesiminyolculugu Hanife16 valla bende gece sık sık idarar çıkmamdan ve halsizlikten anlamıştım resmen hissettim yani günümün gecmesini bile beklemedim silik cikti test orda anladım hamile olduğumu herkeste belirti farklı ama hayırlısı olsun hakkınızda inşallah