Melikesiiiiii kuafor olmasam da sacima cok kez ayni seyi yapmis biri olarak soyleyeyim canim evde boyarsan sacinin koyu yerleri daha koyu acik yerleri yine daha acik olur. Aciktan koyuya donmek daha kolaydir ama koyudan aciga dönmek zordur. Biraz tuzlu olur ama kuaforde once tum sacini actirman gerek. Tum sac esitlendikten sonra ustune hangi rengi istiyorsan kuaforun onu atacaktir. Zaten saci esitlemek yeniden bir boyama islemi degil. Birtakim kimyasallarla sacin rengini silmek gibi dusun. Kendin yapma derim cunku sonuc olarak istedigin rengi yakalayamazsan yine kuafore gidersin ekstra masraf olur.