Askumsal Aslında özelde net çıkıyor kilosu ama devlette hep düşük söylüyorlar cihazları yeterli değil o yüzden onlara göre normal kilosu ama ozeldeki doktorda noranl doğum için fazla olur 38 e kadar dogmazsa zor dedi devleti numrunda değil ki çatı muayenesi bile yapmıyor kilolu begege müsait mi değil mi diye