Merhaba arkadaşlar. Bugun dr kontrolüm vardı 35 haftalıgız bebeğim hala dönmemiş suyunda da azalma varmış. Doktorum 38 de sezaryenle alırız suyu dayanmayabilir dedi. Böyle bir şey yaşayan oldu mu ? Ne yapmak gerekir? Son haftalarda su artışı olmuyor diye biliyorum ama yine de şansımı demeyebileceğim bir durum var mıdır ? Cevaplarınıza ihtiyacım var