Ozge2805 Beyzabcr ben hamile kalmadan lazere gittiğim için 6 aydır aydan aya agdaya gidiyorum az kalsada tüylerim olmuyor yani almamak 😌 o yüzden gitmelisin tertemizce
Elifdikel Beyzabcr Bende aldircam kızımda da kendim ağda bandıyla almıştım bir kere sonradan bir daha ihtiyacım olmadı bende kolumu falan hiç almadim çok da tüy yok ama yine de aldirsam iyi olur
Beyzabcr MineLule bi kerecik aldırmaya karar verdim gibi doğumdan sonrasi icin de iyi olur belki temiz olunca onun bunun yaninda giyinirken cekinmem
Hilal-95 Beyzabcr yoo lazere gittiğim zaman kısaltıyodum jilet yada bıcak yok sonucda hiçde çoğalmam olmadı
Beyzabcr MineLule bakalım eger artarsa aldiricam artmazsa bole az kalirsa aldırmam belki teşekkür ederim cevaplarınız icin🙏🙏🙏🙏