Ben haziran 9 adet oldum ve biter bitmez 15 inde aynı gün 2 kere ilişkimiz oldu daha sonra yumurtlamanın orta gününde ve en yüksek oldugu yumurtlama döneminde ilişki girdik şimdi 11.temmuz adet dönemim bekliyorum🙈 ilk ilişkiden hemen sonra çok çok çok açık pembe bir akıntıyla birlikte geldi pembe akıntı. Daha sonra suanda çok şişkinliğim var uyukluyorum sürekli uyumak istiyorum yatmak istiyorum iştahımda açıldı aynı zamanda . Kızlar sizce hamilemiyim bana dua edermisiniz🌸🌸♥️♥️