prensannesi1903 12+2 gunlukken %90kiz demisti 17+1 haftalik yani bugun gittigimde %100 erkek dedi suan cok saskinim. Degisik oluyormus
Selly prensannesi1903 Hayırlısı olsun öncelikle bana da o haftalarda kız gibi duruyor ama daha emin olmak için erken demişti %20 -%30 gibi düşün demişti emin olmak için ayrıntılı ultrason ile bekledik hatta çünkü bacak arası hep kapalıydı. O haftalarda yanılma payı oluyor yani çok geç ogrenmemissiniz sağlıkla gelsin ins
Asyaayaz1 Hayırlı olsun cnm 12 de genelde yapılan tahminler değişebiliyor herkes için değil tabiki bazılarıda tutuyor ama pozisyonu uygunsa eğer 14 itibariyle kesin sonuç veriliyor demişti biz öğrenmeye gittiğimizde
prensannesi1903 Asyaayaz1 saol canim Allah razi olsun. Evet doktorda bize kesin degil demisti ama iste bizde kiz diye alismistik erkek diyince bian inanamadik.
prensannesi1903 Selly saol canim Allah razi olsun Evet zaten bende sasirmistim 12 haftalikken tahminde bulunduguna. Bide kesin degil ama %90 kiz diyince degismez heralde diyip kiz diye kendimizi alistirmistik.
Deniz59 prensannesi1903 12 de kıza benzetti 16 da kız dedi bende o heyecanla kesin mi diye sormadım detaylıya girdim gene sormayı unuttum 🤣 bidaki kontrolümde sorucam inşallah unutmazsam