sehrengiz_8 Nunuk atlatırsın canım o bende de var bende ilaç kullanıyorum progeston rabbim sağlıkla tamamlamayı nasip etsin bu süreci
sehrengiz_8 neslihan1234 burada yorumlara bakarak bir karar verme canım 6+2 de gittiğimde benim de ultrasonda kalp atışı görülmedi çok şükür 7+1 de gördüm o yüzden başkalarıyla bir tutma döllenme zamanı bile çoğu şeyi değiştirir
aley_ckmk24 Nunuk moralini bozma bende 5 haftalıkken keseyi görmüştük ama kalp atışı yoktu sonra 8 haftada ultrasondan duyulmadı doktor alttan muayene yaptı ve o zaman duyduk içini ferah tut ve bekle 😊
herhangibiri Nunuk 1 hafta süre verdi diye uymak zorunda değilsiniz, ben bir hafta daha beklemek istiyorum diyebilirsiniz bu sizin en doğal hakkınız.
rosatue Busraaa34 çok küçük dinletemem derken 3 aydan önce doppler bebeklere ufak bir ihtimalle zarar verebiliyor. O yüzden dinletemem demek istemiş aslında kötü bir niyeti yokmuş doktorunuzun. İlk 3 ay ben de dinlemedim
rosatue Nunuk özelde bir doktora da görünmenizi tavsiye ederim çünkü dediğiniz haftada benim hem devlette hem özelde randevum vardı. Devlette cihazdan dolayı kalp atışı yok gözüküyordu. Özelde kalp atışı görüldü.