Ruyaruya12_ Kızlaaar . 33 hafta ben hala isme karar veremedim 🥺🥺 Bade istiyorum ama etrafımdakiler çok hoşlanmıyorlar bende yanına bir isim düşünmeye başladım . Fikirlerinize açığım .
asyahumam Ruyaruya12_ ben Badeyi çok beğeniyorum söylemesi çok güzel ama anlam olarak şarap, içki falan demek diyorlar o yüzden koymayı düşünmedim. Anlamı sıkıntı değilse sizin için isim çok hoş 🌸
Boncuk123 Ruyaruya12_ Bade Ece olabilir . Çok hoş bir isim bence. Sizin çocuğunuz sonuçta çevreyi dinlemeyin
Badeninannesii Ruyaruya12_ Eşimle bizde bade ismini çok begendik koymayada karar verdik ama etrafımızdakiler begenmiyo herkes kendince yorum yapıyo resmen isimden soguttular beni çok kararsız kaldım bende koyup koymamakta ve dogumuma çok az kaldı isim kararsızlıgı bizde de var malesef
Ipekmom Bade ismi tasavvufdan gelir tasavvuf aşkıyla içilen meye denir şarap içki değil aksine çok zarif bir isim ve anlamı da çok guzel
Ruyaruya12_ Benim de çok hoşuma gidiyor çok zarif bir isim . İnsanlar biraz kafamı karıştırdılar sanırım . Eylül Bade koymayı düşündüm o yüzden ama hala isimsiz kullanıcı
Kimbilir38 Bizde bade koyacaktik her kafadan bi ses cikti karasiz kaldik icki dediler kotu dediler badem diye dalga gecer dediler vb doluuuu sey amann bizde isimsiziz daha 1 hafta sona cocuk dogacak 😂😂😂
EdaYade Ruyaruya12_ kızımın adı Gül Yade eğer bir kızım daha olursa Nil Bade düşünüyorum sizede fikir olsun 🦋
Zey00 Ruyaruya12_ Çok güzel bir isim kızım olsaydı koyacağım isimler arasındaydı. Söylemeside çok güzel naif bi isim :)