Dilayyykk Merhaba, bugün çatı muayenesi oldum doktorum normal doğuma uygun olduğumu söyledi ve bir jel varmış almamı istedi. Gynotal doğum jeli ile ilgili bilgisi olan, kullanan var mı?
Kaderimm Dilayyykk doğum esnasında kullanılan bı jellmis cnm YouTube dan baktım şimdi ordan tedayli bı şekilde izleyebilirsin
Gupssse Dilayyykk doktor da bir degisikmis valla malzemeyi sana aldırmaya kalkmış sanki ilginç yani ilk defa duydum;))
_gmzee Dilayyykk eltim 40 gün önce doğum yaptı, marka bilmiyorum ama öyle bi jel kullanıldı ve işe yaradığını düşünüyor çok kolay bir normal doğum yaptı zaten.. ben de haftaya kontrolde doktoruma soracağım 😊
Dilayyykk Kaderimm Aynen doğum zamanani ebeye veriliyormuş doktora sordum tabi, benim merak ettiğim gerçekte ne kadar işe yaradığı.
Dilayyykk _gmzee Aa doğum yaptınız mı? Bir ben doğuramadım kızım gelmiyor. Sağlıkla büyütün inşallah 😊
_gmzee Dilayyykk suyumuz azaldığı için 38+1 de planlı sezaryen oldum, doğdu bebeğim, darısı sizin başınıza olsun İnşallah 🙏🏻