Omay0707 Kızlar adetim 3 gün geçikti ve akıntım yoğun gebelik testi yoktu ovulasyon testi yaptım adetlerim düzenlidir 3 aydır ovulasyon takibi yapıyorum hep 13.14 gün yumurtlama oluyor Sizce gebelik olabilirmi
Asyapolat80 Omay0707 ben de ovulasyon testi yapmıştım aynı bu şekilde çıkmıştı sonra gebelik testinde ve kan testinde de çıktı hayırlı olsun inşallah vardır sizinde
nartanemm Boyle hamilelik öğrenenler var canım bayada net çıkmış en yakın zamanda birde gebelik testi yap bakalım
Omay0707 Asyapolat80 inşallah inşallah yaa cok dua ediyorum kan vermeye gidiyorum şimdi Sizin ilk verdiginizde kaç cıkmıştı veya resmi varmı