DiDoCe halamın kızının düğünü var, annemi göndermiyorum ordan öyle yırttım, kayınvalidem de kız kardeşinin oğlunun düğününe gidecek, muhtemelen bebeğim o zamana doğmuş olur, gelince evinde 4-5 gün en azından karantinaya girecek öyle yanımıza gelecek. Bunun eşim de bilincinde ama o olmasa dediğiniz gibi belki zor olurdu ama.. eşinizin ailesinde eşinizin baskı kurması gerekir bu konuda