Kizlar birşey soracağım 34 haftalık hamileyim 3 4 gundennberi de kabızlığım var geceden beri karnım da ağrı var gece uyand bebek toplanmisti ama bunsaat oldu hala düzelmedi ha toplu şekilde ve canımı acıtıyor neden olabilir acile gitmem gerekir mi yürürken de daha çok ağrıyor karnım