Bsrakrm Bayanlar ben sezeryan degilde normal dogum yapmak istiyorum daha 11. Haftalik hamileyim bunun icin bastan beri kendimi hazirlayabilcegim.birsey varki yuruyus yapiyorum tabide baska ne gibi etkenler jormal dogum sansini yukselte bilir ???
momlove1 Bsrakrm bol yürüyüş diyolar ama agırlastıkca yürüyüşte zorluyo :))) malesef ben mesela hıc evden cıkmıyorum son haftalarım