Kızlar herkese merhaba şükürler olsun sonunda bende doğurdum:)buradaki doğum hikayelerini hep heyecanla okurdum .Bebeğim doğalı 10 gün oldu.Dogduktan bir gün sonra kuveze girdi 9 gündür antibiyotik tedavisi görüyordu kanında enfeksiyon olduğu için şükür bugün çıktı yanımda artık Rabbim bütün bebeklere sağlık versin.♥️geleyim şimdi doğum hikayeme doğumdan 1 hafta önce çatı muayenesi oldum muayeden sonra kanamam oldu ve doktor 1_2 santim açıklık var dedi sancim olmadığı için eve gönderdi bu arada muayeden sonra 2_3 kanamam sonrasında akıntı şeklinde devam etti bir hafta doğumdan 1 gün önce belim agriyordu gece boyunca birde kanamam oldu sabaha kadar galiba bu kanama nişan dedikleriydi sabah oldu benim ağrılarım arttı düzenli bir şekilde gelmeye başladı artık sanciyi anlayamassam diyordum hep ama anlaşılmayacak gibi değildi çok rahatsız ediyordu kimileri diyor belden karına giren bir ağrı ama benim öyle değildi sadece belime vuruyordu karnimda hicbirsey yoktu doktora gittik açıklık hala 2 cm di 1 haftadır hiç ilerleme olmamış doktora sabah 10 gibi gitmiştik gece 9 oldu benim ağrım olmasına rağmen acikligim ilerlemiyordu hala 2 cm di dedim sonra yuruyeyim biraz yarım saat falan yürüdüm bebeğim artık çok itiyordu yorulmuştum biraz uzanayim dedim yatar yatmaz suyum geldi yürümem işe yaramıştı 😂 hiç dogmayacak sanmıştım suyum geldikten sonra beni doğumhaneye aldılar acikligimda hızlı bir şekilde ilerliyordu. Ameliyathaneye girdikten yarım saat sonra bebeğim artık kollarimdaydi normal doğumdan çok korkuyordum yapamazsam nasıl yapicam diye ama korkulacak hiç birşey yok oradakiler yönlendiriyorlar zaten beni zorlayan dikislerim oldu biraz oturmasi zor oluyordu ama o da geçti artık 5..6 gün zorlandım biraz gerçekten çok güzel bir şeymiş bakmaya doyamıyorum bile Rabbim isteyen herkese nasip etsin sağlıkla 🥰🥰♥️