Bugün kontrolümüz vardı hala dönmemiş bebeğim doktorumuz bekleyelim 41 e kadar diyor ama şuan kilomuz 3.040 çıktı o zaman kadar beklersek kaç kilo olacak ayrıca hep eli yüzünde 2 aydır hiç çekmedi elini yüzünden eli yüzünde gelen çoçuk normal Doğumda çok dikişe sebeb olur diyorlar iyice gözüm korktu 😞