Egepol hastanesi Gökalp beye gidiyorum . Ben doktorun dediği ultrason görüntüsüne göre 22 haftalık gözüküyorum . Adet tarihime göre 20 haftalığım . Ayrıntılı ultrason ücreti ne kadar? Renkli mi oluyor ? Ne kadar sürüyor ? Doktor mu randevu veriyor veya yönlendiriyor ? Kaçıncı haftada yapıldı ? Bilgisi olan var mı ?