Bende 5. Haftada az da olsa bı kanama gördüm, bir kez aktif kanama oldu bı hafta kadar kese etrafında vardı ama hemen geçti. Tüp bebeklerde özellikle kanama olabiliyor diye duydum. Şimdi 21 haftamız doldu şükür. Hiç kafaya takmayın olağan bı durum bu. İlaçlarınızı ve tavsiyelere uyup tevekkül ile dua edin. Nice arkadaşımın uzun süreli kanamaları oldu ama bebekleri saglikli