kozerr anladım canım ufak bi bebişin olacak dedi ama korkutmadı herşey normal dedi çok şükür .Havaların sıcaklamasıyla iştahta azaldı . Bebeğim de beslenmiyormuş pek fazla son zamanlar ondan mı acaba bilemedim ki kimileri de son zamanlarda kilo alır derlerken benimki tam tersi oldu . Normalde hep 1 hafta önden gidiyordu ne oldu anlamadım bir türlü