Liyaa Mrb hanımlar. Incia yeni doğal bebek sampuami diye bir şampuan çıkarmış. Kullanan memnun kalan var mı? Goznyakiyor mu? Konak vs problem yapıyor mi?
Prensesiminyolculugu Liyaa kullanmadım ama bende ondan alacağım içeriği tertemiz zararlı hicbirsey yok doğal bir ürün çok tavsiye ediliyor
Esenburhan123 Liyaa helal sertifikalı ürün kullanıcam bebek zaten ne kadar pis olabilir. En doğalına dahi güvenmiyorum
Eda115354 Liyaa ben kullanmadım ama en temiz o ve bübchen var diye araştırdım. Bübchen biraz alman malı diye ondan aldım.
Liyaa Prensesiminyolculugu İçerikten anlıyor msn cnm?bazı zararlı içerikleri biliorm ama hepsini anlamiorm. İçerik kısmında bissuru şey yazıyor yine acaba hepsi masum mu?
Prensesiminyolculugu Liyaa Instagram da bir sayfaya denk gelmiştim baktimda şimdi bulamadım böyle ürünlerin içeriklerini inceleyip paylaşımlar yapıyorlardi bunu da orda görüp yorumlarını okumuştum ben..o birsuru birsey yazıyor dediğiniz şeyleri açıklamışlardı tek tek 😌
Prensesiminyolculugu oglumubekliyorumm aynen baktım da ordada var ama benim dediğim sayfa o değildi yinede teşekkürler
Prensesiminyolculugu Liyaa benim dediğim sayfa o değil ama muhendisinoglunda da açıklamış işte orda var okudunuz mu
Littlespy Liyaa ben hep incia aldım bebek ürünlerini. Kendim kimya mühendisiyim araştırdım ve en doğallardan biri olduğunu gördüm. Kullananlar da hep çok memnunlar. Ama memnuniyet olayı bebekten bebeğe de değişiyor tabi :)
Kbrnrmrt Benim bebeğim daha doğmadı ama hiçbir kimyasal bakım ürünü almayı düşünmüyorum. Tamamen doğal sabun, banyo suyuna Gül sirkesi ()kendi yaptığım), doğal nemlendirici (pişiklere de iyi geliyor) keçi kılı fırça sadece bu kadar.