Morvy yok ya bişey olmaz herkesin çok gözüne geliyo ağırlaşıyorsun belin agrır falan filan hiç de öyle olmaz son haftada millet neler yapıyo bence o minik kıyafetleri çamaşır teline sermek sonra ütülemek çok güzel insan yorulduğunun hiç farkına varmaz çok gözüne geliyorsa ikiye böl eşyaları iki gün yap ne olcak çok zor bişe degil bence son bir hafta kala mis gibi temiz temiz olurlar 5-6 hafta dolapta öyle beklese ben son hafta tekrar yıkayıp ütülerdim herhalde içime sinmez 🤷🏼♀️😆