Nurssss Ara sıra olurdu son haftalarda ama bu bşr haftadır günde iki kere oluyo net adet agrısına benzer doğum yakın mı acaba
EElisa Nurssss ayni agriyi bende yasiyorum hatta biraz once nst cektirip geldim ama bi sorun cikmadi normal karsiliyoruz bu agrilari dedi ebe istirahat edilmesi gerekiyo bebek kendini doguma hazirliyor dedi
Asyaerciyes Nurssss dünde ben gittim nst girdim sorun çıkmadı 35+ 4 üz bizde korktum ama normal dedi doktorum