Ben 36+5te çatı muayenesi oldum açılma yok ama bebegin başı çok iyi dedi doktor 37+3 için gün verdi doğunu baslaticaz dedi açıklık olsun diye çömelme hareketi ve yatağın kenarında zıplama hareketi yaptım sabah akşam 37+1 de nisanim geldi kontrol icin gittiğimizde 5 cm açıklık dendi ve ertesi gün 37+2 de doğdu oğlum merak edenler icin açılma sırasında hiç ağrı olmadı hissetmedim