Merhabalar arkadaşlar, size birşey danışmak istiyorum hamileyim ve sizce bebek için oda şimdiden yapmalıyım yoksa park beşik alsam en azından 2 yaşında kadar idare etmeliyim kafam karışık deneyimli anneler ve anne adayları yardımcı olursanız sevinirim ❤️🥰