Nurayademir evet bende tam 40 olmasa da en azından kendim ayağa kalkana kadar kalırım eşimin izni o kdr uzun değil çünkü bakalım hayırlısı siz kaç haftalıksınız
ve burda hastaneye giderken iki otobüsle gidiyoruz çok zor oluyo bu halimle güneş falan orda arabaya biner giderim diyorum