Yalcnnaysgll Fadimegvn canım ben kızıma avent kullanıyorum memnunum ucu anne memesine çok yakın ve yumuşak 2 marka daha denemiştim onları avent kadar iyi tutmadı
Gokcecelik Fadimegvn tommee tippie aldim ya avent ya da tommee alacaktım e bebek çalışanı aventin yedek memesi artık zor bulunuyor o yüzden tommee tippie sizin için daha iyi olur dedi onu aldım
Gokcecelik Fadimegvn henüz kullanmadım daha doğmadı ama erken doğacak bi tanede prematüre biberon aldim