Bebeğim doğduğundan 3 gün sonra idrarını yapamadığı için ve sarı yeşil safran kustugu için kuveze aldılar. Midesini yıkadılar yeniden beslemeye başladılar ama hala midesinden yeşil safran geliyor beslenemiyor hepsini kusuyor reflü maması verdiler yine aynı idrar yolu enfeksiyonlu demislerdi şimdi o düzeldi bu kez de bağırsağı da sorun olabilir diyorlar açıp kontrol amaçlı keşif ameliyatı yapacaklarmış bağırsağına aynı durumu yaşayan oldu mu aranızda 40+4 de doğdu erkek 10 günlük su an