Esraa54
Bir ebeden bilgi🙂 ben her alt açmada asla sürmüyorum ilk 3 ay full Pamuk ve su ile temizledim sonra havalar ısındı (Mart’ta doğdu ) Haziran da başladım lavaboda yıkamaya. Hiç ciddi pişik sıkıntımız olmadı.evde elimin altında desitin vardı sadece ek gıda döneminde ve diş çıkarmada biraz pişik oldu onda da az bir şey desitin ya da hametan iş gördü. İsin sırrı kuru tutmakta 🙂