Annem eşim her kotu olduğumda sabret dayan kızım doğumla tüm sıkıntıların bitecek diyor gerçekten oylemi benimi kandırıyolar çok fazla rahatsızlığım çıktı hamilelikte doğumdan sonra geçsin artık iyi olayım diye surekli dua ediyorum çok zor günler geçiriyorum gerçekten çok zormuş anne olmak umarım doğumdan sonra tüm rahatsızlıklar ve sıkıntılar geçer kendimi artık ağır bitik hissediyorum surekli uyumak istiyorum uyusam uyansam doğum vakti gelmiş olsa keske 😌