merii10 Transfer sonrası bi kaç gün duş almadım eğilmedim bu süreçte sürekli yattım tuvalet ihtiyacım için kalktım. İlaçlarımı çok düzenli almaya çalıştım kabız olmamaya dikkat ettim transferden bi kaç gün sonra lekelenmem oldu coraspin bıraktırdı doktor. Lekelenmeler sürekli karşılaştığımız durumlar telaş olmadan doktor ile irtibata geçin. Düzenli beslenin asitli ve çay kahve gibi ürünlerden uzak durun 🤲🏻🤲🏻🌸 Mevlaya duş edelim ❤️