Jale01 ilaçlar doğuma kadar kullanılacak,zaten ilaçların içeriği gebelik hormonu bebeğe zararlı bir şey içermiyor.Endol hariç onun uzun süreli kullanımı suda azalma yapıyormuş.27+2 olduk bugün ama bende kapanma olmuyor malesef ilaçlar sayesinde,sadece dikiş tutuyor.Tedbir amaçlı kullanıyorum hormon ilaçlarını.Benim kısalmam 13mm idi dikişler 18 oldu hala daha 18mm.Bebek büyüdükçe ağırlık biniyor tabi benim bebeğim de sürekli dikişlerime vuruyor onun dışında hamd olsun bir sıkıntım yok.Dışarı çıkıp gezememek de ayrı sıkıyor insanı ama buna da hamd olsun.Sizin haftanız küçük olduğu için ideal zamanı zaten böyle yat,iş yapma,gezmeyin gibi kısıtlamalar olmaz sanırım.Şimdiden çok geçmiş olsun.