Dilhann 39+5 de dogum yaptim sana verecegim tek tavsiyem bol ikinman ve hastanedede yatma sakin yuruyus yap skuat vek bana cok faydasi oldu bende normal dogum yaptim 3 santm aciklikla.gittim yuruyus sanci gelince ikindam 9 santm aciklik gtrdim snrada doguma aldilar hemen beni aanada hayirli dogumlar canimm korkarsan doguramassan korkma sakin