Mucizemm0101 bende 20 haftalık hamileyim. 17den beri hissediyorum ve hep aşağıda. Göbek deliğimden 3 parmak falan aşağıda hareket ediyor ve çoğu zaman sağ tarafımda. Bugün çok az göbeğime yakın hissettim ama genelde hep aşağıda buna bende takılmıştım ama ablamın ilk kızı sürekli yukarda kaburgalarına baskı yapardı, ikinci kızı hep aşağıda kasıklarında taşıdı. 38+5te doğdu ikiside. Oyüzden içim rahatladı☺️