Nnurmehmet canım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin benide 20+3 te detaylıda kalbinden emin olamadığı için doktorum pernatolojiye yönlendirdi orda incelediler bebeğimin kalbinde damarları ters akciğere giden damarlar gelişmemiş büyük bir delik var.Bunlardan dolayı amniyosentez istediler down riskine karşı.Bende aldırmak istemiyorum ama hazırlıklı olmak adına kabul ettim.Çarşamba günü sabah gittim bebeğin pozisyonuna göre uygun bölgeden iğne ile girdiler kıpırdama dediler.60 saniye gibi bir şey sürdü 3 şırınga su aldılar.Sonra kan verdim kan ve şırıngaları genetiğe teslim ettik sonrasında damar yolu açıp antibiyotik yaptılar enfeksiyon kapmaması için, 3 saate yakın yattım sonra bebeği kalbini kontrol edip gönderdiler.Çalışanlara 3 gün rapor veriyorlar.Bana işlemin yapıldığı akşam ağrı vajinadan su gelmesi kanama olursa hemen acile gel dediler.karnında ufak bandaj oluyor ilk gün onu çıkarma duş alma dediler.10 günde ilişki yasak dedi.Dün bandajlı çıkardım duşumu aldım bi sıkıntı yok bol bol dinlemiyorum bide bol su iç 2-3 gün giden sıvı yerine gelsin dediler