gmzns Haftanda git canım o zaman daha net olur kesesi bazen yeni olduğunda kese gözükmeyebiliyor benim öyle olmuştu çok stres yapmıştım boşuna yapmışım şimdi 36+2 yiz oğlumla
Blodreina_ gmzns çok erken oldugu için biraz bekleyip gitmeyi düşündüm bende henüz hiç gitmedim doktora ama aşırı korkuya kapıldım 😕
Joyfulmother Blodreina_ günlük bide canım 7 veya 8. Haftada git ben 6. Haftada gittim doktor kese var bebek yok demişti çok üzülmüştüm 2 hffta sonra gel dedi daha gitmedim bu ayın 5inde gidicem ve şuan 9 Haftalığız
Damlarslaaan Boş gebelikte kese görünüyor bebek görünmüyor buda biraz bekledikten sonra belli oluyo yaşadım şahsen
Mavilio2 Joyfulmother https://resmim.net/i/Cn0lx https://resmim.net/i/Cn17k Benimkinde de bi tahmın bulunurmusun :)