Gzmkk Yani siz bilirsiniz yine ama yıllar önce benimde başıma böyle bir şey geldi tıp merkezine gitmiştim doktor böcek vs dir dedi ve böcek falan değildi sonrasında hemen cildiyede aldım soluğu detaya girip sizi endişelendirmek istemediğim için ayrıntıları yazmıyorum benim kabartılarım sizinki gibi değildi tabii yine de evham yaptırmayayım size ama o gün bugündür ciltte olan bir şeyi ihmal etmem. Bence uzmanına gidin hiç bir şey kaybetmezsiniz en azından içiniz rahat olur ve gebelere verilebilen kremler ilaçlar sınırlı zaten onuda teyit etmiş olursunuz🌸içinizi ferah tutun umarım sıcaktandır da geçer bir an önce çok geçmiş olsun