Yarın tam 40+0 oluyorum ve sabah saat 6′da yatışım varr. Aşırı korku ve heyecanlarım var. Suni sancı ile başlatacağız doğumu nasıl olur dayanabilir miyim diye çok düşünüyorum. Dua edin lütfen yarın sağlıkla kısa zamanda doğurayım ❣️🙈Bu arada Pendik Medipol hastanesinde saadet hanım ile yapacağız doğumu eğer dokturu saadet hanım olan varsa sonradan geçen süreci anlatırım 😊