20 haftalık hamileyim geçen gün doktora gittiğimde bebeğimin kalbinde bir parlak nokta olduğunu söyledi doktorum. Tek başına birşey ifade etmiyor sadece ultrasonda gözüküyo başka bir eksiği olmaz diğer yerleri normal dedi benim yine de aklıma takıldı acaba bizim gibi gözüken var mı. Tecrübelerizi paylaşır mısınız