Hamilelikte bu tarz bitkisel ürünleri çok tavsiye etmiyorlar aslında. Özellikle sancı da yapıyorsa. Açlık otu baya kuvvetli bi bitki ben de hamilelik öncesi kullanmıştım ama şu an zararlı olabilir. Kabızlık için doktorunuza danışıp magnezyum alabilirsiniz toz olanlar baya rahatlatıyor ben de kabızlık sorunu yaşıyordum hamilelik öncesinden beri. Magnezyum iyi geldi