Mom62266 7hafta 5 günlük hamileyim aşırı mide bulantım var kendi evim de böyle oluyor başka yere gidince bir şeyim yok iyice psikolojim alt üst oldu siz de böyle aşırı bulantı halsizlik yaşıyor musunuz kaçıncı hafta da geçti ya da nasıl dayandınız
elifff48 Mom62266 ben ne yesem kusuyorum su içiyorum kusuyorum iyice halsizlik yaptı.Evden dışarı çıkmıyorum. 6+3 haftalığım geçen hafta başladı.
Hsrt1 Mom62266 aslinda ayva bulabilirseniz iyi geliyor. 6. Haftamda mide bulantisi yasadim. Ama kusmadim hic. Oda sadece sabah bulantisi. Hamile oldugumu adetime bir hafta varken ogrendigimde bi arkadasim ayva vardi markette cabuk git al Dedi. Bi daha bulamazsin dedi ve oyle oldu. Her sabah bi dilim ayva yedim ve etkisini gordum. Eger bulabilirsen bi dene istersen
miran72 Mom62266 bende sizin gibiyim evde midem bulanırdı baska bir yere gitsem sorunum yok yemek yiyebiliyorum şuan 10+2 haftalik olduk biraz geçti gibi daha iyi hissediyorum kendimi
Mom62266 Hsrt1 yemediğim şey kalmadı ama bana etki etmiyor hiç bir şey yiyemiyorum çocuk vitamin alamayıp gelişemicek diye korkuyorum
Hsrt1 Mom62266 ya ben cok yasamadim ama heleki bu sicaklarda cok zor allah yardimcin olsun canim. Ben o bulantiyi sadece 1 hafta yasamistim insallah seninde kisa sürer.
kumsalmomyy Mom62266 kalabalık bulantıyı azaltır kafanız dağılıyor evde tek başınasınız kafanıza takıyorsunuz çünkü kendinizi düşüne düşüne artıyor bende öyleydim o haftalarda prillam dr kullanmayı deneyin gece uyumadan 2 tane alın sabaha daha hafif oluyorsunuz sabah içerseniz işe yaramaz kana geç karışıyor Allah yardımcınız olsun
kumsalmomyy Mom62266 yok hiç kan kusmadım ama kendinizi zorladıysanız da olur yemek borunuzu tahriş etmiş olabilirsiniz
Mom3834 Mom62266 aynı bennn şaka gibi başka yerde rahatlıyordum evde fenaydım şuan 14+6 yaklaşık 1 haftadır yeni yeni rahatlamaya başladım yavaştan mutfağa girmeye başladım.. ne yaptıysam olmadı ama tabi ilaç kullanmadım. Tek çaresi zamandı :)
Mom62266 Mom3834 tabi tek çaresi zaman ama ne kadar süreceği belli değil o yoruyor beni 7 hafta 6 günlük hamileyim daha önüm de kaç ay var belirsiz
Mom3834 Mom62266 malesef ben birisi aç mısın diye bile sorduğunda tiksinip koşa koşa kusan biriydim. Ya da zar zor sipariş verdiğimde dışardan kurye geldiği için bile kusmuştum yemek geldiğini bildiğimden… ordan buraya nasıl geçti zaman valla çok zor. Çok iyi anlıyorum
Nrd34 Mom62266 14+4 üm hâlâ bulantı hapı kullanıyorum hapı kullanmadan önce günde 10 defa istifra ediyordum ne günlerdi hiç unutmayacağım 😔 Velhasıl annelik çok kutsal..
Nrd34 Mom62266 Gelmez mi geldi tabi ki, boğazımda kan tadı oldu hep ve kan kustum. Boğazım tahriş olmuş artık kusmaktan normalmiş tabi
Mom62266 Mom3834 ben de öyleyim kocam dan dahi tiksiniyorum doğru düzgün yemek yiyemiyorum herkes bebeğim vitamin alamaz büyüyemez gelişemez sorun olur diyor ama halimden kimse anlamıyor ben de korkuyorum bebeğime bir şey olur diye ama elim de değil su bile içemiyorum
Mom3834 Mom62266 ay yok hiç dert etme bebek annenin deposu dan besleniyor sadece su önemli.. 3 aydan sonra beslenmen daha önemli o da yine daha cok senin için.. hiç canını sıkma bebek gayet iyi gelişiyor sen kendi açlığını düşün :) kulaklarını da tıka cok konusanlaraa