Doktorunuz daha net bilgi verir tahlillerden pek de anlamam 36. Haftada bende tahlil yaptırdım birkaç değerim yüksek çıktı normal dedi muhtemelen haftalar ilerledikçe kan değerleri yükselişe geçiyor lohusa da kanama ile birlikte 40 bitiminde hepsi normale döner diye düşünüyorum içinizi ferah tutun